Mina vänner

Jag har väldigt fina vänner, underbara människor som jag kan prata med om nästan allt. De vet att jag har panikångest men jag tror ändå inte att de riktigt förstår hur stor del av mig själv panikångesten är, eller rättare sagt, hur mycket den har påverkat mig.
Jag vill inte berätta för dem hur svårt jag har det eftersom att jag är rädd för att skrämma dem. Därför vet de inte om den här bloggen, och det gör inte min familj heller. I nuläget har mina föräldrar tillräckligt mycket att oroa sig för eftersom att min bror står på kö för en BUPutredning. Kanske skulle jag må bättre av att berätta för dem hur tufft jag har det, men jag tvivlar på att de skulle må bättre. De vet att jag har panikångest och de vet att jag har en sämre period nu. Mer behöver de inte veta. Det här är min strid och ingen annan kan klara av det åt mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0